weekend

Simon sov hos mig torsdag-fredag då vi köpte denna goda kladdkaka och toppade med lite hallon & kiwi. I fredags åkte jag och Julia till Alunda för att mysa till skräckfilm hemma hos Fanny. Igår så var jag till Örebro för att fira min Farmor eftersom hon fyller 70 år idag. Vi var hemma någon gång vid halv 10 då Simon kom hem till mig och sov här igår-idag. Idag har vi bara latat oss, kollat på min bror's fotbollsmatch och fikat hemma hos Helene & Peter. Klockan 17.12 tog vi tåget in till stan, Simon tog bussen hem och jag drog på dans.
Nu sitter jag bara grymt taggad i min säng och bara väntar på så mycket dans veckan har att erbjuda, det kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad dansar du? :) går du på innebandy också eller någon mer sport? :)

2013-05-21 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback