midsommar

Midsommar firades med världens bästa. På morgonen åkte vi till fjällnora, där vi badade, solade, åt lunch & lyssnade på musik. Vädret var helt grymt så vi fick massa färg och jag känner verkligen att det var en bra start! Pappa hämtade oss runt 4 då vi kom hem till grillad oxfilé och trevligt sällskap av min familj och familjen Karlsson. Det vart mycket snack, fotboll & monopol. Helt kanon bra midsommar! Nu såhär på midsommardagen har vi hunnit med att kolla på dragkampen i Vattholma, ätit god mat och nyss kom jag och Simon hem från stan där vi kollade på bio, fast and furious 6. Filmen var helt grym! Nu ska jag umgås med Simon innan vi säger godnatt. Kanske blir någon film. Får se, just nu är jag bara jätte trött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback