gymnasium

Vilken skola och Linje har du sökt till hösten? kram. / Anonym
 Jag gjorde 4 val när jag sökte gymnasieutbildning.
1. Fyrisskolan - Samhäll; Juridik & Kriminalteknik
2. Fyrisskolan - Ekonomi; Ekonomi
3. Bolandgymnasiet - Estetiska; Dans
4. Lundellskaskolan - Samhäll; sam.
Jag kom in på mitt förstahandsval och därför valde jag såklart att gå den linjen. Varför? Jo, för att jag har ingen aning om vad jag vill bli. Förr ville jag bli polis, men nu har jag ingen aning. Därför valde jag den här linjen. Den är ganska bred eftersom det är lite psykologi, lite juridik, lagar osv. Så man kan nog bli vad man vill i slutändan. Fyrisskolan verkar som en väldigt bra skola, eller det intrycket har iallafall jag fått! Jag hoppas jag kommer trivas och att jag blir nöjd efter studenten! 
Om du vill läsa mer om skolan så kan du göra det HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback