I don't want to be perfect, but I do want to be a role model. My mom always tells me that imperfections equal beauty. All of us are imperfect.

Ska försöka bli bättre på det här med bloggning. Har ju varit borta ett tag nu, precis 2 veckor om jag har räknat rätt. Och under dom här 2 veckorna har jag hunnit göra massor med saker, som ni ser på bilderna över. Jag har spenderat 2 helger med simon, gått på bio, varit på marknad, umgåts med mina fina tjejer, köpt ny skinnjacka och gjort mitt gymnasieval.
Imorgon är det en lugn dag i skolan. föreläsning, stilbytardag osv. Sista dagen innan sportlov. Ska spendera så mycket tid som är möjligt med mitt hjärta eftersom han åker till Umeå på onsdag morgon. Nu ska jag ta mig en kopp te sen krypa ner i sängen.
HAPPY VALENTINE'S DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback