The real lover is the man who can thrill you by kissing your forehead or smiling into your eyes or just staring into space

Hann inte blogga någonting igår eller idag. Tanken var att jag skulle lägga upp reccept och bilder på äppelkakan jag bakade igår men det får bli en annan dag. Just nu sitter jag och leta viterjackor. Har precis hittat min blivande bebis från Abercrombie & Fitch. Tror jag verkligen kommer trivas i den i vinter. Den ser så otroligt gosig ut. Bild får ni inte för Abercrombie & Fitch hemsidan är typ helt spärrad för print screen och allt sånt. Men nu ska jag borsta tänderna sen sova. Godnatt! 
inlägget får lysas upp med en bild på mig och mina fina tjejer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback