No one saves us but ourselves. No one can and no one may. We ourselves must walk the path.

Nu har jag  inte bloggat på en hel vecka, haha.. blir verkligen så dålig på det i veckorna. Men idag gick jag i skolan till 14.55 sen följde jag med Simon och träffade hans vänner. haha... Sen hämtade pappa mig och vi drog till Fyrisskolan som hade öppet hus. Vet inte alls vad jag vill gå! Så sjukt jobbigt. Funderar på samhällsprogramet med kriminalinriktningen eftersom jag veta bli polis. Har också funderat på ekonimi programet. Men jag har ingen aning. Får fundera lite till. Har nu precis kommit  hem. Är ensam hemma så har satt på mig mjukiskläder och musiken på max. Nu ska jag värma käk och njuta av tiden jag är ensam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback