tjugosex

klart jag blir avundsjuk när hon kramar dig. För i dom få sekunderna har hon hela min värld i hennes famn.

Igår träffade jag ju olivia, som jag nämde att jag skulle göra i det förra inlägget. Vi drog först till gränby sen till stan och efter det till stadsparken. Vi hade det bara allmänt mysigt. Sen drog vi hem till henne och packade sen hem till mig för att sova här. Vi drog till konsum och köpte ben & jerry´s. Så den goffade vi på igårkväll. Men lite ligger kvar i min frys och väntar på mig. Ska nog hämta den snart.
Imorse drog olivia till jobbet vid 10. och jag satte på ett avsnitt av one tree hill sen bestämde jag med Biim och Julia att vi skulle åka på fotbollsmatch så vi drog till årsta ip och kollade på vaksala - vattholma. Matchen slutade 2-2. Sen drog vi ner på stan käkade på rififi och sen fikade vi på ohfvandals. Sen tog jag och julia 16.05 bussen hem. När jag kom hem kollade jag klart på one tree hill sen drog jag, Alexander, Adam, Kasper, Julia & Peter in till stan igen för att kolla på bio. Den var väl helt ok, eller jaa. bortsätt från att jag somnade.. haha. Efter bion drog jag och julia hem till henne och bara gjorde ingenting. Sen vid 11 drog jag hem till mig. och nu sitter jag här och skyppar med Jesper. No life sådär på lördagkvällen. Imorrn drar jag till stan vid 11 med mamma för att kolla på nytt objektiv till min kamera. Hörs väl efter de. PUSS

[jag saknar sommaren!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback