I keep on fallin'

Världens finaste vän, jag älskar dig & allt du gör för mig! ♥
Ställde klockan på 10.30 imorse. Men vaknade inte jag klockan 1? Jo det var precis vad jag gjorde.. Så då gick jag upp och ut med hunden i 20 minuter. Sen tog jag en dusch och käkade. Sen tog vi en till promenad vid halv 3. Sen ringde Isabelle och frågade om jag kunde träffa henne i stan. Så jag åkte in till stan och vi gick runt lite i affärer. Sen fikade vi på Storken och snackade lite med Therese & Julia. Efter det åkte vi hem till Isabelle och gick ut och bara hade det bra. Snackade om lite allt möjligt. Sen började det regna och jag åkte hem vid 20 i 11. Jag behövde verkligen träffa henne. Det var så länge sen. Jag är så glad över att du är hemma och jag kommer verkligen att sakna dig när jag åker bort nu i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback