it's time to be a big girl, and big girls don't cry.

Har ju inte bloggat på hela helgen. Men på midsommardagen gjorde jag INGENTING. Jag bara hade det bra framför tv:n. Sen kände jag mig onyttig så jag och pappa sprang två varv i spåret. Efter det joggade jag ner till Konsum och snackade lite med min fina vän Kristina som var på besök i Storvreta. Bestämde då att vi ska åka hem till henne på onsdag.
I söndags åkte jag till IKEA med mamma vid halv 11. Köpte massa grejer till husvagnen och annat smått. Sen käkade vi och efter det skjutsade mamma in mig till stan där jag skulle träffa Biim. Vi shoppade ganska mycket. Tog en fika och ja, snackade om massa. Behövde verkligen lite Biim tid.
bilder från vad jag köpte på stan kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback