fyrtiosex

För er som inte orkar läsa så är det en sammanfattning om min vecka.
Har ju varit borta från bloggen i en vecka, men veckan har gått så snabbt så har knappt hunnit blinka! Vi var ju proppat på stan i tisdags pga alla student flak så jag och Biim gick runt och grattade alla fina studenter efter skolan. Jag länktar sååå mycket tills jag får ta studenten. Sen drog vi hem till mig. Tog del lugnt och vid halv 11 träffade vi julia. Sen träffade vi också Tim, Viktor & Gabbe. Sen på onsdag var det ju nationaldag vilket betyder att vi var lediga. Så jag och julia drog in till stan och kollade på bio (älska mig igen).
I torsdags hade vi brännbollstunering med tema. Vi kom trea och var helt klart dom galnaste och mest tävlingsinriktade eleverna på hela planen! Tuneringen slutade klockan 12 med att 7C vann. Sen hade vi dansrep inför uppvisningen som var idag!
Det gick bättre än förväntat och det var så otroligt roligt! Nu är det bara skolavslutningen kvar på måndag sen får man vila ut och njuta av sommaren!


Kommentarer
Postat av: aliengirl- louise drawings

Att ta studenten är ganska roligt, jag tog studenten år 2010 och det var riktigt roligt! Också när jag fick veta att jag hade äntligen fått betyg i dom 2 viktigaste ämnena- Matte & engelska. :)



Jag slutade skolan och söker jobb just nu. Men för mig så har jag 2 jobb. Cafét(ska byta jobb) och skådespelare. :)

2012-06-09 @ 09:14:50
URL: http://aliengirllouise.blogg.se/
Postat av: Linnéa Lindell

Följer du DH? Vad tyckte du om det sista avsnittet? Var det ett bra avslut för den absolut sista säsongen? KRAAAAM!



http://linneaannajulia.blogg.se/2012/june/sista-avsnittet.html#comment

2012-06-09 @ 10:10:50
URL: http://linneaannajulia.blogg.se/
Postat av: Jelena Diary

Hej,Besök gärna min och min kompis Jelena fan blogg!



Kram :)

2012-06-09 @ 11:32:49
URL: http://jelenadiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; På min data, då jag också använder mig utav Google Chrome så sitter länkarna där dom ska sitta, precis så som det ser ut på bilden i mitt inlägg :)

2012-06-09 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback