femtiotre

Gårdagen var grym. vi åkte ju som sagt in till Fett Me Kärlek. Haha, kollade på norline & KKV. Kim är så jävla snyggg! Haha, sen drog jag därifrån och träffade Matilda, Sally, Ellinor, Olivia, Ida, Daniella, Tove, Nathalie och aa.. kanske glömde någon men men. Sen tog jag med mig Matilda tillbaka till Fett Me Kärlek och dansade med alla P12:or. Sen kollade vi på Den Svenska Björnstammen. Efter de skulle vi ta bussen hem. Men den hade slutat gått eftersom att det var sommartid på busstidtabellen. Så vi var kvar i stan till 2. Sen ringde vi julias pappa och bad honom att skjutsa hem oss. Galen kväll med otroligt fint folk. Nu ska jag dra till stan och träffa alla igen. PUSS
vi är fula men vi gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback