please, let me get under your skin

Har inte varit så aktiv i mitt bloggande nu i helgen. Vet egentligen inte varför eftersom att jag inte gjort så mycket. Har iallafall skapat en tumblr. Det finns så mycket coola bilder att reblog'a ! Så kände att jag vara tvungen att skaffa mig en sån blogg.
----> http://mylifehasnolimitations.tumblr.com/ Där kan ni kika in och kolla vad för bilder som "inspierar" mig. Just för tillfället är det mycket mörkt och dystert. Tycker det är skit häftigt!
Just nu sitter jag på mitt rum med tända ljus och lyssnar på Melissa Horn, Ed Sheeran, Coldplay & John McLaughlin. Försöker samtidigt planera min midsommar. Jag vet att det är lite sent ute.. Haha, men jag är egentligen inte så arangerad i högtider. Eller vad man ska säga. Men som det ser ut nu tror jag att midsommar kommer spenderas med Biim och David. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback