Happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open.

charmtroll
Pojken på bilderna över heter Simon, han vet verkligen hur man får mig le & vara glad. Tror ingen förstår mig så bra som han gör. Han är en sån där person det inte finns så många utav. Han är speciell på sina sätt men ändå världens bästa. Utan honom skulle jag absolut inte vara den jag är idag. ~ http://nattstad.se/simoonbk ~ 
 
Sista "riktiga" skoldagen var idag. Iallafall sista dagen vi följde schemat. Har kollat på film varje lektion både idag och i Måndags. Easy A & Desperate Housewives bla. Idag efter skolan hade vi musik konsert. Alla var jätte duktiga! Jag och Cecila var konferencierer. Vilket kanske gick lite mindre bra men så ska det väl vara? Imorgon ska vi samlas med klassförestånadre i klassrummen klockan 9 sen blir det film i aulan någon gång under dagen.Sista skoldagen innan Jullov. ÅH, vad jag ska vila ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback