Act as if what you do makes a difference. It does.

Hände inte så mycket den här månaden mer än att jag kom närmare en person jag nu kallar min lillasyster Kristina. Jag spenderade mycket tid med mina vänner utanför & i skolan. 
Spelade mycket innebandy. Såg första Hamilton filmen på bio och åt kina middag med världens finaste tjejer Lovisa & Julia. Åkte till Västerås med Mamma, Moster, Kusin & Mormor där vi shoppade, fikade och hade en otroligt mysig dag! Spenderade en trevlig natt med Kristina där vi pratade om allt mellan himmel & jord vi hittade även på sjuka saker och tokade oss. Fick även min tandställning denna månad.
Åkte till romme med klassen, en av dom roligaste dagarna det här året! Åkte på konfa läger i rättvik, praoade på Restaurang Rififi och sprang mycket på stan mellan rasterna. Fick min första spricka i telefonen och i slutet av mars åkte jag till Egypten. 
Kom hem från Egypten. Spelade örebrocupen och Spenderade valborg med fina människor
Hade en mysig övernattning med mina flickor hos Julia, spenderade en hel dag i stadsparken med olivia. Solen började titta fram & värma Sverige. Konfirmerade mig och var glad! 
Hade brännbollstunering i skolan & dansuppvisning. Tiden för skolavslutning kom och jag firade det med mina nanna-brudar på travernan och en natt hos sally i lövstalöt. Firade lite till dagen efter med Svenska Björnstammen, Norline & KKV och mina härliga vänner. Hade en mysig picknik i södra krycklinge med min lillasyster. Åkte till stockholm och shoppade med min bästavän och träffade Issa i bergsbrunna. Åkte till ljusstjärn med Julia som sällskap vi Badade mycket och hade en skön sommarlovs start!
Fick fler sprickor i telefonen, Träffade Tilde, badade i pool och badkar och vi fotade mycket! Åkte uppåt i Sverige med familjen och köpte min fjällräven jacka. Åkte till grönalund med Familjen Karlsson och åkte även ut och hälsade på dom på gräsö. Hade många roliga kvällar med Olivia och en av dom var i Storvreta när julia var med. 
Grillade med Olivia, Sov hos Cecilia, Fotade med Biim och myste i stadsparken med Sophie, Biim & Cecilia dagen innan skolan skulle börja. Några dagar efter skolstart åkte vi på klassresa till Vässarö. Där även 9C från Ärentunaskolan var så vi spenderade mycket tid med dom på ön. En grym start på något mindre bra! 
En riktigt knasig månad, Hade friluftsdag med skolan, spenderade en natt med kristina och vi åt mycket gott! Kulturnatten spenderades med mina brudar på stan och en oförglömlig natt i min husvagn. Spelade wii hemma hos Julia med henne, Jesper & David. Och fick äntligen dela en påse "scrooooooowi" med finaste Lovisa. I slutet av denna höst månad blev lilla jag 15år.
Praoade på Skogsbackens förskola med Jonna och fick spendera mycket tid med knasbollen Johan. Fikade med mina tjejer på Waynes och var på hälsoäventyret med klassen. Hade mysiga kvällar med min pojke och hösten började gå mot sitt slut.
Hade en grym kväll hos Julia med massa folk. Var på musikföreläsning och åt nutella med min underbara Cecilia. Följde med på Biims spelning och umgicks med mycket folk där. Firade Halloween, fotade med biim och hade en rolig stund med Olivia, Emy & Matilda. Snön kom och jag var glad, som ett barn på nytt!
Snöstormen stoppade trafiken men absolut inte mig, den här månaden var bra. Hade dansuppvisning  med skolan och alla var jätte duktiga! Sverige tog VM-guld i Innebandy & vårat lag fotades. Har umgåts mycket med Simon och hade en bra jul hos min moster i Skinnskatteberg.
Nu väntas bara nyår & en bra start på 2013. jag är redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback