elvital smooth & polish

ELVITAL SMOOTH & POLISH SHAMPOO & CONDITIONER
Jag har alltid fått beröm för mitt hår och får ofta frågor om hur jag sköter om mitt hår osv. Ska jag vara ärlig så tänker jag inte så mycket på att vårda mitt hår. Jag tror det hänger ganska mycket på gener. Jag har alltid haft långt, blondt, glansigt, rakt hår. Jag har aldrig behövt tänka så mycket på att tex. inte platta eller locka håret för ofta. För mitt hår är så pass starkt.
Men sen finns det ju dom som inte har jätte bra hår i grunden, svagt hår och dom måste verkligen tänka på att inte färga håret flera gånger, inte platta/locka håret varje dag, kanske använda speciellt schampoo, olja, hårinpackning osv. Vi är alla olika. Jag tänkte iallafall tipsa om ett nytt shampoo & balsam jag har börjat använda nu. Det är från Loréal Paris Elvital. Smooth & Polish heter det. Det slätar ut hårstråna och gör ditt hår mjukt utan att tynga ner. Jag tycker det passar perfekt till mitt hår!  Helt okej billigt och går att köpa i princip överallt. Finns även hårinpackning i samma serie. Värt att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback