answer

hejsan! lite random fråga men vilken foundation använder du? :) jättefin blogg btw! / Sandra
 
Jag använder en foundation från The Body Shop. Den heter; Moisture Foundation SPF 15. Det är en flytande foundation som passar näst intill alla och finns i olika nyanser. Den åker in bra i huden och täcker ojämnheter, den ger ett bra resultat. Det är även en gnutta solskyddsfaktor i den. Jag har testat ganska många foundations innan jag testade denna men har helt klart fastnat för den här eftersom den ger så otroligt bra resultat och eftersom flaskan har som en annorlunda "pump" som gör att man får ut all foundation. Är du sugen på att testa en ny foundation kan jag helt klart tipsa om den här! 

Jag tycker det är jätte kul när ni frågar mig vad jag använder för produkter osv. Därför ger jag oftast ganska välutvecklade svar. Har länge funderat på att börja blogga om lite mer makeup, produkter och så?
Vad tycker ni? Vad vill ni läsa om? Kom gärna med förslag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De skulle va kul om du gjorde outfit bilder när du skriver var dina kläder kommer ifrån :)

2013-07-15 @ 09:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback