Sunday

// Maybeline Dream Smooth Primer 99:- Kicks // Pemplum Top 249:- Vila // Fodralklänning 99:- H&M //
 
Har inte varit så aktiv i bloggen pågrund av att jag precis börjat gymnasiet, ny skola, nya lärare och nya människor. Har även varit förkyld och haft halsont så har inte direkt haft orken. Har tänkt att jag ska bli bättre på det nu i veckan.
I helgen har jag firat mammas födelsedag, umgåts med Simon och så har morfar varit här i helgen. Idag såhär på slutet så tog jag och Simon en sväng in till Gränby då jag hittade lite saker. Jätte nöjd, verkligen. Klänningen är mer tänkt till kvällarna i Cypern. Helt sjukt taggad på att åka dit i slutet av septemer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback