Kittens

I lördags drog 86:ers hem vinsten mot Stockholm! Efter matchen drog jag och Simon hem till mig. Vi kollade på en film, blood and bone. Sen somnade vi. från den dagen fram tills idag har det väl egntligen inte hänt mycket alls. Har umgåts med Simon hemma hos honom (med hans kattungar) och hemma hos mig. Igår monterade vi en ikea byrå tillsammans. Och ja, sånt är inte alltid lätt för det saknas ju saker som dyker upp senare osv. Men tillslut lyckades vi få ihop byrån och resultatet blev kanon bra!
Idag tog jag och Simon 13.15 bussen in till stan, han drog till gabbe och jag mötte upp mamma för att åka till kiropraktorn. Efter det åkte vi till ikea, vi köpte lite förvaringslåder och lakan. Sen åkte vi hem och tittade på en film. Nu ligger jag helt död... Har åkt på något irriterande virus så har ont i halsen och huvudet. Därför vart det en ensam hemma kväll. Skönt ändå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback