A clever person solves a problem. A wise person avoids it.

det här är 5 bilder på mig och min underbara syster Kristina, Som bilderna visar är vi rätt så knasiga.. Men det är sånna vi är. Vi hjälper varandra, stöttar varandra & står ut med varandra. Vi skrattar tills vi gråter, Torkar blodet   runt såret tills det läkt. Vi stöttar och peppar varandra genom livets goda & onda tider. Precis som man ska göra för sina vänner & syskon. Jag älskar henne till 1000 & är grymt stolt över den hon är! 
 

Dagen var inte så intressant, skola + skolfoto.Och bara för det så hade jag en sån där dag då man verkligen bara vill försvinna för att man känner sig så grymt jävla ful.. ååh, sånt stör mig så jävla grovt! Nu ska jag krypa under täcket och vakna som en ny människa för den här dagen har inte varit bra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback