Inner beauty should be the most important part of improving one's self.

SVAR: Tack så jätte mycket! Är det något jag ofta får komplimanger för så är det mitt hår, jag har aldrig färgat det och jag har nog inga planer på det heller. Kanske slinga det lite jämnare blont bara isåfall. Jag har ganska starkt hår, en av andledningarna till det kan ju vara att jag inte har färgat. Vilket också gör att jag inte får slitet hår. Visst får jag lite slitna toppar och måste klippa mig. Men inte lika grovt slitet och behöver absolut inte klippa mig lika ofta som andra tjejer i min ålder. Ska nog tacka min mamma för detta eftersom hon inte låtit mig färga mitt hår. 
Jag använder inga speciella produkter för att stärka mitt hår eller så. Har inte heller något speciellt shampoo jag använder. Men nu på senaste tiden har jag kört på GLISS från schwarzkopf och det har funkat bra.
Platt hår har jag i grunden. Ingen har väl spik rakt hår? Men jag har iallafall inte lockigt. Jag brukar platta min lugg och om jag sovit med toffs eller knut brukar jag också göra det eftersom mitt hår ser ut som en stor röra efter jag sovit med uppsatt. Nackdelen med att ha ganska glanisgt och mjukt hår är att det är svårt att göra frisyrer där man måste ha volym eller liknande. Om jag lockar mitt hår försvinner det på några timmar och det spelar då ingen roll hur mycket hårspray jag haft i håret. Det kan jag tycka är lite jobbigt. Annars gillar jag mitt hår väldigt mycket!
 
mitt hår för ca 1 år sen, kan inte säga att jag ser sån stor skillnad på då och nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback