I'm not a fighter by nature, but, if I believe in something, I stand up for it.

Såhär valde jag att se ut idag.
Vaknade klockan halv 11, låg kvar i sägen ett tag sen gick jag upp. Kollade lite på tv och så. Sen bestämde
jag mig för att fixa iordning mig och åka in till skolan för att vara med lite på repet inför uppvisningen på söndag.
Jag stannade ju hemma från skolan imorse för att jag var sjuk så jag tog det lugnt och markerade bara stegen.
Imorgon ska jag till skolan och jag ser fram emot fredag. Även fast jag inte är helt pigg och frisk. Ska iallafall
spendera morgondagen med Simon och lördag-söndag ska jag förmodligen sova hos Julia. Sen åker vi in till
stan vid 11 för uppvisning! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback