Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream

Imorse vaknade jag med en kniv i halsen. Men jag skulle till skolan ändå så jag tog en kopp varm oboy och sen fixade jag mig. Väl i skolan så gick det hyffsat bra fram tills klockan 11. Började känna mig mer krasslig då, ont i huvudet och kroppen. Så vid klockan 2 tog jag bussen hem och sjukanmälde mig. Väl hemma somnade jag direkt och vaknade vid 6. Känner inte att någonting blivit bättre, men det skulle vara bra om jag kunde komma till skolan imorgon eftersom man missar så himla mycket när man är sjuk. Nu sitter jag och dricker lite te, Ska snart sätta på en film eller något inann jag går och lägger mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback