Faith is taking the first step even when you don't see the whole staircase.

efter 8 dagar i skolan och 2 helger så har jag äntligen fått lite tid till att blogga. Det har varit mycket som hänt runt om kring mig och mitt liv som tagit för mycket tid just därför jag inte bloggat på länge. Men nu är jag tillbaka.
 
Tänkte berätta lite kort om min helg. I fredags efter skolan åkte jag, Simon, Hampus, Enzo & Leon till fyrishov. Stannade där till klockan 8 och sen drog vi ner på stan och åt på donken. Efter det åkte jag och Simon hem till mig. Somnade tidigt och på lördagen åkte vi in till stan klockan 4 för att kolla på Thaiboxning. Mötte Thomas där på Perry's gym och han följde sen med oss till Jalla för att äta middag. Vi gick till UGC en stund sen tog jag och simon 20.45 bussen hem. Kollade på en film och sen somnade vi. Idag vid lunch tid åkte vi in till skolan för att planera och repa inför uppvisningen nästa helg. Kommer nog bli roligt då vi blir bjudna på kina mat efteråt. Vi åkte tåget hem från skolan och gick direkt till ärentunahallen för att kolla på min bror's innebandy match som slutade med förlust. Sen gick vi hem, spelade wii och åt middag. Simon åkte hem vid 8. Där slutade min helg som gått så fort.
Nu är det bara att leva igenom dom 120 timmarna som är kvar innan vi får helg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback