2013-04-23

har inte blivit något bloggande på ett par dagar eftersom min blogg.se app inte gått att öppna och jag har inte orkat starta datorn. Men kan berätta lite kort om min helg, i fredags åkte jag och Simon hem till mig och sen vidare till corazon för att kolla på biim & luddes spelning. I lördags åkte vi med min familj till gränby för lite shopping. På lördagskvällen åkte vi till stenhagen för att kolla på gabbes match och efter det åkte vi till Simon. På söndag eftermiddag gick vi till Simons faster för att fika och sen åkte vi in till stan och träffade bl.a. biim, Marcus & Jesper. efter det åkte vi hem till mig och åt middag. jag hade en grym helg och veckan har börjat hyffsat bra, nu längtar jag bara till Valborg med mina underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback