The more time I spent with him, the more I knew the feelings weren't going away

Eftersom jag inte bloggat på ett tag tänkte jag sammanfatta min helg för er. I fredags klippte jag mig, sen drog jag och simon med min familj hem till Karlsson's för pizza kväll och vid 9 drog jag och Simon hem till mig och somnade hyffsat tidigt. På lördagen drog jag på match i Enköping. Sen på kvällen träffade jag Matilda och hon sov hos mig. På söndagen drog vi in till stan, hon tog bussen hem och jag drog vidare till Simon. Var hemma runt halv 8. 
Idag när jag vaknade orkade jag inte ens lyfta armen och stänga av alarmet. Har ont i hela kroppen och orkar knappt göra någonting så har bara legat hemma idag.. Får se om det blir någon skola imorgon. 

bild på Simon & Johan från i fredags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback