Some of us think holding on makes us strong; But sometimes it is letting go.

blir lite egooobost inlaggt från instagram för att jag inte orkar leta bilder på datorn. 
 
Lördagen slutade bra med god efterätt! På söndagen åkte jag in till stan sen vidare till Gunsta med 13.30 bussen. Mamma hämtade mig vid halv 8, Hem och somnade tidigt. Så trött! Stannade hemma från skolan på måndagen & även idag pågrund av magont & hunduvärk. Men imorgon hoppas jag på skola! Har så mycket att ta igen ! suck. Måste börja fundera på julklappar också. Inte långt kvar nu.. 27 dagar om jag räknat rätt! herregud.. haha. Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och sova så jag får någon vila innan skolan! 

SOVGOTT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback