Open your eyes, look within. Are you satisfied with the life you're living?

Skolan idag gick bra, hade först sovmorgon men det var det ingen som sagt till mig så jag fick sitta i skolan och nästan halvsova på morgonen. 09.25 började iallafall so:n dagen fortsatte helt okej och sista lektionen slutade halv 2 då vi gick till Regina Teatern för att kolla på en "musikal/Teater/Pjäs" som hette Gud Har Annat För Sig. Den va helt okej bra och efter det drog jag tillbaka till skolan för att göra ett omprov. Sen mötte jag upp mamma på gränby då jag köpte lite kläder. En randig tröja och en annan vit tröja. Sen hade jag med mig ett par dr denim byxor ochså som jag köpte på lunchen tidigare under dagen. nöjd tjej! Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka sänglampan. Godnatt! 
Bild på Kung Henry från Gud har annat för sig
Haha, han som skrivit texten till teatern, Dag Thelander har även varit städare på våran skola. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback