I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know.

http://mylifehasnolimitations.tumblr.com/ - följ mig på tumblr!
 
Den här bilden togs igår när jag satt på buss nummer 809 mot Knutby. Dock gick jag av i Gunsta eftersom Simon inte bor i Knutby men sak samma. Va i Gunsta runt 10 i 11 och eftersom Simon är en liten bondlurk måste man gå ganska långt från busshållplatsen för att komma hem till honom. Men va iallafall hemma hos honom runt 11. Pojken har ju en liten stuga på tomten han bor i så jag tänkte ju att jag kunde gå in om väcka honom eftersom jag trodde han sov. Men nej. Han va inte där. Så satte mig på hans säng och väntade i typ en timme. HAHAH, sen när han kom så vart han skit rädd när jag satt där, för hade inte sagt att jag skulle komma så tidigt. HAHAH, plus att han inte tagit med sig mobilen när han gick in och duschade så kunde inte ringa han och fråga vart han va heller. Tror nog det var den roligaste händelsen på hela helgen! Haha, stackars pojke. Sov iallafall hos honom sen kom mamma och hämtade mig klockan 5 och vi drog till Gränby för att handla och käka.
 
Just nu sitter jag i sängen och ska slå på en film, får se vad det blir. Kanske The Lucky One? Tror det får bli den eftersom jag saknar min Zac Efron såååå mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback