fem


Gör du bloggdesigner?
Skulle du kunna göra en header till mig?
Är dina designer gratis?

Det här är frågor jag får väldigt ofta, tänkte att jag skulle svara på dom ordentligt nu.
Jag tycker det är jätte roligt att göra designer. Speciellt när jag har tid. Jag gör gratis designer till dom som är intreserade. Vill du ha en design av mig vill jag att du ska ha en idé och en tanke om hur du vill att den ska se ut. För att "beställa" en design kan du antingen maila mig ([email protected]) eller skriva till mig på Facebook (Linda Wessman) Jag skickar inga kod & stilmallar eftersom att jag tycker det är så bökigt. Så vill du ha en design av mig får du räkna med att ge ut ditt lösenord och helt enkelt lita på mig. Jag är ingen "hacker", jag lovar.
Jag hoppas jag uttryckte mig tydligt. Dock går jag också i skolan och har mycket andra fritids aktiviteter så jag designar mest på helger.

let's go!

Kommentarer
Postat av: Jessie

hej! Tycker att du har en snygg design!:) Och skulle vilja gärna ha gratis design av dig om du har lust att göra en?:)

2012-02-27 @ 15:37:37
Postat av: emma

fin blogg! skulle du kunna göra en design åt mig :)?

2012-03-07 @ 19:32:32
URL: http://thisisemmasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback