The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.

Igår tog jag, Biim & Julia bussen til stan klockan 14.22 åkte först till Lager 157 där jag hittade 3 tröjor & en julklapp till simon. Sen åkte vi vidare till gränby där jag hittade yttligare en present. Vi tog 17.15 bussen till stan och jag var hemma vid 6. Åt då middag, slog in paket och vid 8 skjutsade pappa mig till Simon. Vi satte på en film. Men hann inte se mycket alls förens vi fick strömavbrott... Så för att hålla värme och för att se något tände vi lite ljus. Strömmen kom tillbaka någon gång efter midnatt tror jag. Vi gick och la oss klockan halv 3 och vaknade runt 11. Sen kom pappa och hämtade mig vid 2. Då åkte jag hem och gjorde smörgåstårta med mamma! Sen strax efter 4 kom Farfar & Inger och vi åt mat, dom åkte hem för 5 minuter sen och nu ska jag väl slå på en film eller nåt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback