if i die young

har inte hunnit blogga alls dom har 4 dagarna som gått. Andledningen till det är att jag försöker hinna med och träffa alla mina vänner nu dom få dagarna som är kvar innan skolan börjar.
(slumpad bild, från hembygdsgården i westanfors)
för er som verkligen vill veta vad jag gjort ~
I onsdags träffade jag massa härligt Nanna folk i stadsparken och myste med dom. Sen sov jag hos cicci. På torsdgsmorgonen åkte jag in till stan för att möta upp familjen och ta en lunch med dom. Sen träffade jag biim, drog hem till hennne och åt pizza. Sen hämtade mamma mig vid klockan halv 11. Sen igår träffade jag Biim på stan en stund och sen drog jag vidare till Knivsta för att träffa Matilda & Jonna, tog 19.35 tåget hem. Idag åkte jag in till stan med 12.33 tåget för att umgås med Matte & Tilde istan. och imorgon ska jag träffa Felicia en stund och sen Biim.
fullproppat schema kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback